Blaalse Dorpsquiz 2025

DE INSCHRIJVINGEN VOOR 2025 ZIJN GEOPEND!!!

In 2017 werd de eerste Blaalse Dorpsquiz gehouden. Met 60 deelnemende teams was dit meteen een groot succes. Er werd al snel besloten dat dit een jaarlijks evenement zou worden en er volgden nog twee zeer geslaagde edities. 

Helaas gooide Corona in 2020 roet in het eten en moesten we meerdere keren het besluit nemen om de dorpsquiz uit te stellen. Want als we een Blaalse Dorpsquiz organiseren, willen we dat goed doen en er 100% voor gaan. In 2024 hebben we alweer de 5e editie georganiseerd en het was weer één groot feest in het hele dorp.

De organisatie heeft alweer haar eerste vergadering gehad en we kunnen jullie al wel beloven dat we weer vol leuke ideeën zitten dus ook de 6e editie beloofd weer een hele mooie te worden. De volgende editie van de Blaalse Dorpsquiz staat op de rol voor vrijdag 11 april 2025.

Dus heb jij zin in een avondje gezelligheid met vrienden, collega’s, familie, sportmaten of de buurtvereniging?  Schrijf je dan snel in via de link onderaan de pagina.

Wij kunnen niet zonder onze fantastische sponsoren!

In 2024 hebben we voor het eerst de samenwerking gezocht met sponsoren bij de Blaalse Dorpsquiz.

Dit was een daverend succes en naast het inschrijfgeld vanuit de deelnemende teams zal ook het volledige bedrag dat we via sponsoren binnenkrijgen naar het goede doel (KWF) gaan en daar zijn we ontzettend trots op.

De sponsoren van 2025, die we in de loop van het jaar zullen gaan benaderen, zullen naast een mooi plekje in het quizboek ook hier op deze pagina komen te staan.

Hoe gaat het in zijn werk?

Inschrijven doe je als groep. Het aantal maakt niet uit, maar gezien de hoeveelheid vragen adviseren wij 10 tot 15 personen per team. We raden aan om geen groepen in te schrijven groter dan 15 personen.

Zijn jullie met meer dan 15 personen? Dan zou je kunnen overwegen om 2 teams in te schrijven. Leuk voor de onderlinge rivaliteit.

Op de quizavond haalt de teamcaptain om klokslag 19.00uur het quizboek op, deze ligt klaar op een centrale plek in Bladel, deze locatie wordt gedeeld met de teamcaptains. In dit quizboek staan alle vragen, opdrachten en geheime opdrachten.

Je zoekt een locatie waar je met je groepje de quiz gaat uitvoeren. Dat kan bij iemand thuis zijn, in een café of in een kantine. Alles mag, maar het is wel handig als het in Bladel is.

De quiz bestaat uit vragen en opdrachten. Je mag alle hulpmiddelen gebruiken: telefoons, Google, slimme familieleden, helderzienden… Voor de opdrachten kan het zijn dat je de quiz locatie moet verlaten, misschien wel om naar een geheime locatie te gaan. Op deze locaties moet dan een opdracht uitgevoerd worden waarmee je punten kan verdienen.

Klokslag 23:30 moet ieder team de ingevulde quiz ingeleverd hebben op een centrale locatie in Bladel, dit is dezelfde locatie als waar je het boek ophaalt aan het begin van de avond. Zorg dat je niet te laat bent!

Wie organiseert de Dorpsquiz?

De Blaalse Dorpsquiz wordt georganiseerd door Blaal2BeatCancer.

Blaal2BeatCancer, een samengeraapt zooitje maar ook een team met een plan.

In 2017 is Blaal2BeatCancer opgericht met maar één doel: zorgen dat er niemand meer dood gaat aan kanker. Dat is onze droom en tegelijk de droom van velen. En wij zijn ervan overtuigd dat dromen uit kunnen komen als we er maar gezamenlijk de schouders onder zetten. Daarom doen wij onze stinkende best om zoveel mogelijk geld in te zamelen voor de onderzoeken die onze droom moet laten uitkomen. 

Hoe ziet een quiz eruit?

Heb je nou nog nooit meegedaan en ben je benieuwd wat je te wachten staat als je je inschrijft?

Voor het eerst zullen we het quizboek inclusief antwoorden van de afgelopen editie online zetten.
Als organisatie zijn we ervan overtuigd dat we de 2024 editie minimaal zullen evenaren in 2025.
En als je wel hebt meegedaan is het natuurlijk leuk om nog eens terug te bladeren in het quizboek van afgelopen jaar en te kijken waar je wellicht wat steken hebt laten vallen of waar je juist heel goed in was.

Het quizboek is met heel veel zorg gemaakt, echter zijn wij ook gewoon maar mensen. Alles is 20x gecheckt echter kan het voorkomen dat er toch ergens een foutje staat. Vanuit de organisatie zullen we verder niet ingaan op vragen en/of opmerkingen, hopende op jullie begrip.

Inschrijven?

Wat leuk dat jullie mee willen doen.
De kosten van deelname voor je hele team is €45,-
Deze €45,- gaat in zijn geheel naar het goede doel.

Geen twijfel meer? Natuurlijk niet! Op naar de EEUWIGE ROEM, en natuurlijk ook echte prijzen!
Schrijf je hieronder in en zorg ervoor dat je niks mist van weer een geweldige editie!